10 fytyrat e një lideri

10 fytyrat e një lideri
 

Nga Claudio Belotti

Si të kemi një udhëheqës ose lider të mirë në biznes

 

I përmbajtur (në entuziazëm), kreativ (për zgjidhjen e problemeve), i përgjegjshëm (unë jam në gjendje të jap përgjigje). Këto janë disa kërkesa ose kushte për një lider të mirë.

Ju mund të udhëhiqni kolegë të tjerë, ose të jeni një "lider i lirë", por gjithmonë keni të bëni me njerëzit e tjerë. Pra, zotërimi i aftësive udhëheqëse është i rëndësishëm.

Lidershipi është studiuar, mësuar dhe zbatuar kudo, por për fat të keq nuk është praktikuar. Ka gjithmonë njerëz të uritur për të mësuar mbi këtë temë. Kureshtja e zakonshme na ndihmon të dimë se çfarë të bëjmë dhe çfarë të mos bëjmë, por përkundër kësaj, ka shumë njerëz që vazhdojnë të bëjnë gabime. Këtu është një listë e vogël e kontrollit, një listë e dhjetë cilësive dhe sjelljeve që mund t'ju ndihmojnë të jeni një udhëheqës më i mirë.

  1. Udhëheqja vjen nga ajo që ju bëni dhe si e bëni këtë, jo nga titulli që keni

    Shpesh ndodh që kompanitë të shohin liderë në udhëheqës të vegjël dhe punonjës më të fortë se ata. Siç e them në librin tim, lidershipi është një dialog, një veprim. Ata që e ushtrojnë motivojnë, udhëzojnë, inkurajojnë, mbështesin, rriten, tregojnë zgjidhje. Nëse ai që urdhëron, bërtet, ai nuk është një udhëheqës. Kjo nuk është udhëheqësi.

  2. Udhëheqësit janë në shërbim të të tjerëve, jo anasjelltas

    Në botën e kafshëve udhëheqësi zgjidhet nga kopetë për aftësitë e tij, ose ndryshe ai imponon veten, sepse ai është më i fortë (kështu që ai mund të mbrojë).

    Mendoj se është normale, e dobishme dhe e drejtë që ata në krye të kenë privilegje. Ata me përgjegjësi më të mëdha kanë nevojë për një zyrë, tavolinë, makinë dhe pagë më të madhe. Siç thonë disa gjeneralë, "nëse shtrati im është më i përshtatshëm dhe më i vendosur, vendimet e mia, të cilat ndikojnë shumë njerëz, do të jenë më korrekte".

    Kjo tregon se, lideri bën interesat e sistemit, jo të tijin. Sa herë në një kompani shitësi më i mirë është promovuar tek menaxheri i shitjeve, pa i vlerësuar së pari aftësitë e tij të menaxhimit të burimeve njerëzore?

    Kush është në dhomën e “butonave” duhet të dijë, të ndjejë, të kuptojë, të interpretojë dhe më pas të përzërë. Nëse ai është i vetëqendruar, më mirë ta lërë atë në fushë, ai do të jetë një shitës shumë i mirë; nëse e lëshoni aty ku është, do ta bëjë mirë punën e tij. Nëse e promovoni, hiqni një shitës të mirë nga kompania dhe shtoni një menaxher të keq në ekip.

  3. Udhëheqësit janë të përgjegjshëm

    Kjo është, ata janë gjithmonë në gjendje të japin përgjigje. Ata nuk fajësojnë të tjerët, madje edhe kur nuk janë, mendojnë për atë që mund të bëjnë për të zgjidhur situatën. Shitësit e mirë marrin përgjegjësi kur konsumatori nuk blen, dhe i jep këtij të fundit kredite kur operacioni përfundon mirë.

    Në një botë gjithnjë e më komplekse, bartës i sfidave gjithnjë në rritje, klientët dhe kolegët kërkojnë ata që zgjidhin, jo ata që komplikojnë. Kush merr përgjegjësi, nuk shpërndan fajin. Kjo do përpjekje dhe guxim. Kjo është arsyeja pse disa njerëz e bëjnë këtë.

  4. Udhëheqësit shkojnë më tej

    Ndryshe nga masa që bën të domosdoshmen, të kërkuarën, bashkimin minimal, udhëheqësit shkojnë më tej. Kjo metosë ka lindur nga ideja dhe angazhimi i shumë njerëzve që bëjnë çmos për t'ju sjellë më të mirën të tjerëve. Çfarë sjell sukses për një produkt apo shërbim? Cilësia. Dhe nga vjen kjo cilësi? Nga angazhimi i shumë njerëzve.

    Çfarë e bën shërbimin e klientit të shkëlqyer? Nëse doni të shkëlqeni, shkoni më tej, jepini klientëve tuaj, të brendshëm dhe të jashtëm, shërbimin që askush nuk i jep. Ju do të mbeteni në kujtesën e tyre.

  5. Udhëheqësit dinë se si të ndërtojnë dhe transferojnë besimin

    Duket e parëndësishme, por nëse do të ishte vërtet, nuk do të kishte shumë shitës, menaxherë dhe udhëheqës të supozuar që nuk do t’i ndiqja kurrë. Nuk ka shumë kohë për të fituar besimin e të tjerëve, vetëm bëj gjërat që dëshiron që ata të bëjnë me ty.

    Mbani premtimet, jini të ndershëm, të sjellshëm. Gjërat private mbajini private, mos e bëni këtë fenomen. Respektoni, kushtoni vëmendje. Kemi nevojë për angazhim dhe vizion afatgjatë.

  6. Udhëheqësit janë krijues

    Kjo nuk nënkupton shpikjen e produkteve apo të piktorëve avangardë. Ata duhet të gjejnë zgjidhje të reja për problemet, të vjetra dhe të reja. Kur, si një trajner biznesi, dëgjoj dikush në kompani të thotë: "Ne gjithmonë e kemi bërë këtë, nuk e kuptoj pse duhet të ndryshojmë", aq herë gjaku im ngrihet. Ka ende njerëz që nuk e kanë kuptuar se bota ka ndryshuar. Ka njerëz që mendojnë se janë ende të zhytur në krizën e vitit 2008.

  7. Udhëheqësit kanë integritet

    Integro do të thotë "jo i thyer". Udhëheqësit janë gjithashtu të tillë, sepse ato janë një unitet që nuk ndahet me lehtësinë e dukshme të momentit. Nëse për të ndaluar buxhetin e shitjes, do të pezullojë ndershmërinë, kolegët dhe klientët tuaj do të vënë re.

    Nëse i kërkoni të tjerëve të bëjnë diçka, ju duhet të jeni i pari që ta bëni. E di që nuk ka shumë shembuj për të imituar në këtë kuptim, prandaj nëse filloni, të gjithë do ta vërejnë, do të jeni një gjë e rrallë.

  8. Udhëheqësit dinë të argëtohen (dhe të argëtojnë)

    Cili është dallimi në mes lojës dhe punës? Kur luani, keni kënaqësi.

Çfarë kanë të përbashkët Steve Jobs, Leonardo Del Vecchio, Anita Roddick dhe Renzo Rosso? Ata argëtohen dhe argëtojnë. Ata kanë një pasion për atë që bëjnë dhe dinë ta transmetojnë atë. Pasioni është ngjitës.

  1. Udhëheqësit janë të ndryshëm dhe rrisin dallimet

    Është e pamundur të jesh i barabartë me grumbullin dhe të jesh një udhëheqës. Është e pamundur të jesh kreativ, nëse mendon si të tjerët. Diversiteti është një vlerë që udhëheqësit e konsiderojnë të rëndësishëm.

    Nëse sheh një udhëheqës të rrethuar nga "po zotëri", ai nuk është një udhëheqës. Kush është i fortë dëshiron të dëgjojë mendime të ndryshme nga ai, kërkon stimulime. Si miku im i dashur, gjenerali Franco Angioni thotë, "ju nuk e fitoni një ndeshje me 11 portierë".

    Edhe në këtë rast është më sfiduese të sillesh si një udhëheqës, por historia na mëson se është edhe më produktive.

  2. Udhëheqësit janë komunikues të shkëlqyeshëm

    Nëse idetë tuaja të mëdha, integriteti juaj, pasioni juaj mbetet i keqkuptuar, ju nuk do të jeni një udhëheqës i madh. Nuk është rastësi që më të mirët Obama, Mourinho, Mandela, për të përmendur disa, kanë studiuar dhe dinamikën spirale.

    Njohja se si të komunikojmë dhe të kuptojmë njerëzit është një nga karakteristikat themelore në aftësitë e udhëheqjes. Ka shumë raste të njerëzve me pak përmbajtje, por më shumë komunikimi që mund të marri më shumë vëmendje sesa ata që kanë përmbajtje, por nuk mund t'i shpjegojnë ato.

Gandi tha: "Unë mendoj se dikur një udhëheqës do të thoshte të kesh muskuj të fortë, tani do të thotë të kesh marrëdhënie të mira me njerëzit".

Sfidat e reja na kërkojnë për liderë të rinj dhe më të rinj. Unë shpresoj se ju vendosni të jeni një nga ata.

 

*përkthyer nga www.venderedipiu.it